Onze doelstelling : Een gezellige Kerstmarkt mét veel volk , méér traditionele kraampjes , méér animatie en optredens , een iets beperkter Horeca .

HaachtBehaagt zal als handelaarsbond een Kerstshopping van de Haachtse centrumwinkels opzetten .

Hieronder vindt u informatie over :

– De 2 types stand

– Praktische informatie

Traditionele Kraampjes van 4 * 2.5 m (met legplank 4 * 1.2 m )

Deze worden  door de organisator ter beschikking gesteld . Deze dienen  voor de verkoop van ” eigen producten ” , maar deze kraampjes zijn  ook geschikt als info -stand voor verenigingen en organisaties .Verkoop van eten of drinken voor onmiddellijke consumptie  in deze tenten is niet toegestaan (degustatie , verkoop in geschenkverpakking kan wel) .Omwille van veiligheid en uniformiteit worden eigen tenten geweerd .

Voor deze tent , betaalt u 70 €. Gelieve ons snel uw  interesse te melden via kerstmarkthaacht@stipvzw.be . Daarna bezorgen we u alle noodzakelijke documenten . De inschrijving is pas definitief bij betaling op het nummer BE07 7390 1720 4666 en ondertekening van het Marktreglement

Eet/dranktenten ( 5 * 5 m )

Deze worden ter beschikking gesteld door de organisator . Voor een tent van 5*5 m , betaalt u 260€.  Het aantal toegelaten eet/dranktenten is beperkt en vastgelegd ; Voorrang zal eventueel gegeven worden aan Haachtse verenigingen en volgens datum van inschrijving  . Omwille van veiligheid en uniformiteit worden eigen tenten geweerd . Gelieve ons snel uw interesse te melden of  in te schrijven via kerstmarkthaacht@stipvzw.be

 Er worden geen tenten bijbesteld ! . Daarna bezorgen we u alle noodzakelijke documenten . De inschrijving is pas definitief bij betaling op het nummer BE07 7390 1720 4666 en ondertekening van het Marktreglement

Animatie en optredens

We denken aan muziek , dans , goochelaars , straattoneel , ….Denkt u met uw vereniging hierin te kunnen bijdragen , geef ons dan een seintje ! We nemen verder contact op .

Practische informatie (algemeen)

  • De Kerstmarkt gaat door op 17/12/2023  van 12.00 tot 20.30 . De standen worden opgesteld op zaterdag 17 december s’avonds door de tentenleverancier  . U kan uw tent inrichten vanaf 8.00 en liefst voor 11.30 . Gelieve op dat moment ook uw voertuig en eventuele aanhangwagen te verzetten naar de Haachtse parkings ( Klapgat of Lombaarden , vlakbij de Markt)
  • Uw inschrijving is pas definitief na de betaling van het verontschuldigde bedrag op het BE07 7390 1720 4666 met vermelding van uw naam (of vereniging). Mocht u nog niet betaald hebben , vragen we dit in orde te brengen en liefst voor 30/11/2023 . Dit laat ons toe de nodige voorzieningen te treffen ( bestelling standen , plaatstoekenning op de markt , …) .
  • De brandweer zal een controle uitoefen op de standen . We verwijzen daarbij naar het marktreglement .
  • De plaatstoekenning van de standen op de markt zal gebeuren door de organisatie (STiP VZW) en zal op 17/12/2023 beschikbaar zijn in de tent van STiP VZW.  De Haachtse handelaars , die deelnemen aan de Kerstshopping/Kerstmarkt, en hiervoor een kraampje van 4 * 2.5 m bestelden, en aangaven deze stand te plaatsen voor hun winkel , zullen dit gevolgd zien.
  • De tenten zijn niet verlicht (wel algemene marktverlichting) . Aansluitingspunten worden voorzien (zelf langere verlengkabel meebrengen)
  • Verdere informatie (brandveiligheid , muziek ,  enkel gebruik plastiek bekers , vuilnis , …) vindt u in het marktreglement op deze site

Vragen naar standhouders eten/drinken

  • We zouden u tevens willen vragen ons voor 30/11/2023 door te willen geven welke elektrische toestellen u zal gebruiken én het vermogen ervan teneinde voldoende stroom te voorzien voor uw tent .
  • We zouden , zoals gebruikelijk bij andere events , willen vermijden dat té veel deelnemers eenzelfde aanbod hebben aan verschillende prijzen ( vb 12 standen met braadworsten , 14 met jenever ) . Daarom het verzoek , in zoverre dit nog niet gebeurd is uw aanbod voeding /drank te willen doorgeven en eventueel aan welke prijs). Het aantal eet/drankstanden is overigens gelimiteerd.